Jonssons Konditori och en smygtitt på nya Coop…
I fredags mötte jag upp min man utanför hans arbete ”Magnisa Stuga”. Han hade kafferast och den tillbringade jag med honom på Jonssons Konditori. Vi fick jättegoda nygjorda smörgåsar med ost och skinka och lite grönt på toppen. Vi satt där och bara njöt och jag försöker ta vara på dom bra dagarna men jag klarar inte av att det [...]













