Husvagn, minnesbilder och Åtta Glas…..
Hej mina kära bloggläsare nu lägger jag själv in ett inlägg men jag är inte i toppform så vägen känns lite lång. I dag har vi toppenväder men jag har varit inomhus i 3 dagar. Jag har inte mycket att skriva om men kände ändå att jag ville blogga lite. Det känns som jag inte riktigt rotat mig än i [...]













