Det har snart gått ett år…
Jag minns det som om det vore igår…. Jag minns vart jag satt, vilket fantastiskt väder vi hade och alla var så där glada som man ska vara på sommaren och på semesterntelefonen ringde…På andra sidan linjen va de du Lasse… Din röst var klen… Den lät skör och mellan dina ord så sprack din röst och jag hörde tydligt [...]











