Halkbanan
Hela den här veckan är verkligen super! Dagen började tidigt imorse med att åka till Axamo och köra halkbana! Väldigt intressant och lärorikt, hade inte så mycket förväntningar, men hade jag haft det så hade det lätt överträffat dem. Det roligaste på hela kursen var körningen (ofcourse), men inte pågrund av själva halkdelen, utan för att få vara själv i bilen [...]















Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.