Saturday
Har ni en bra lördag? Vad händer ikväll? Själv blir det en lugn kväll, jobbat i butiken på förmiddagen, jobbar nu lite hemma, bloggar och ska strax iväg till stallet. Ska springa en sväng i skogen senare i eftermiddag tillsammans med Ludde, hunden som ska bo hos mig en vecka så det ser jag fram emot! Vi bor ute i [...]














Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.