Ritz Konditori och ett besök på Apoteket…
I förmiddags så promenerade jag ner till torget för att kolla runt lite och röra på ”döfläsket”.. . Nu när det är så varmt och soligt så var det full rulle på torget. Folk satt ute och fikade på Ritz. Jag hade själv en tunnare jacka på mig och även skor som var mer öppna. Nu kan man ha uppknäppt men i [...]












Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.