Gymnasiearbete
Jag såg att några frågat om vad jag gör som gymnasiearbete, så jag tänkte bara ta och ge ett snabbt svar på det! Såhär är det. I höstas skrev jag en låt som jag blev väldigt nöjd med, vi spelade den i skolan och när vi va ute på andra skolor och jag fick väldigt mycket positiv feedback för låten. [...]














