Ritz Konditori och lite vårkänslor…
I går mådde jag mycket bättre så jag njöt verkligen av att gå ut och promenera. Gick förbi denna balkong som kändes så vårig och fin. Jag gick ner mot centrum för jag ville fika och mysa en stund och se lite folk. Tyvärr är ryggen lite sämre igen och det beror på att jag suttit för mycket Detta är ett [...]















Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.