Morgonpromenad
Godmorgon! Eller gokväll för er i Sverige. Vi har precis varit ute på en morgonpromenad uppför ett av bergen här nära hotellet. Det var skitdrygt och asvarmt! Men när vi kom upp på toppen så såg vi hela LA typ, så det var helt klart värt det. Alldeles strax ska vi åka till en svart kyrka här i närheten vilket [...]













Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.