Vill ha tips från er läsare
Goförmiddag allihop. Jag håller på att planerar för en ny dessert hit till bloggen. Enkelt och gott är självklart, det är bloggens röda tråd, men längre än så har jag inte kommit. Ge mig gärna förslag om ni har ett enkelt recept på en god dessert. Gärna något med choklad, jag är ju chokladtokig!! Alldeles för tokig i choklad för [...]













Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.