Ritz Konditori, lite vårkänslor och blandade bilder
I förrgår efter att jag varit till frissan så gick vi in på Ritz Konditori för en fika och sen kom vi på att vi kunde ju ha tagit våfflor istället för smörgås men som sagt var så är mitt hjärnkontor lite ur funktion just nu… jag får lämna in den på reparation, tror att en lödning gått… Smart fritid Nu hade dom [...]















Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.