Jordärtskockssoppa!
Från botten av mitt hjärta… TUSEN och åter TUSEN tack för er respons på inlägget jag skrev igår kväll! Peppande ord på både fejjan, SMS och här! Tack! Ni är bäst!! Varje kväll lagar jag ”riktig” mat! Ja alltså man kan ju så klart kategorisera riktig mat i massor av fack.. Men ja husmanskost kort och gott är riktig mat för mej!;-) Tycker [...]













Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.